نملاگ وان

ساخت وبلاگ

طراحی سایت - datacss.ir

شرکت طراحی سایت تبریز با نام تجاری طراحان وب تبریز فعالیت خود در تبریز از سال ۱۳۹۰ به طور رسمی آغاز کرد. این شرکت با داشتن بهترین تیم مهندسی و فنی و بومی توانسته با برترین برندهای تجاری در استان و کشور همکاری داشته باشد . شرکت طراحی سایت در تبریز با جدیدترین متدهای کدنویسی و برنامه نویسی به سوی چشم اندازی بی نظیر در حرکت است و مهم ترین دستاورد آن، کیفیت بالا و امنیت فوق العاده در طراحی سایت میباشد. یکی از مهمترین ویژگی های شرکت مشتری مداری و رضایت کامل هر یک از مشتری ها است. خدمات و پشتیبانی شرکت طراحان وب توسط متخصصین این شرکت تا زمانی ادامه میابد تا نیازهای مشتریان مرتفع گردد. از سوی دیگر با طراحی زیبا و ایده پردازی بی نظیر مطابق با نوع کسب و کار، خدمات و امکانات بیشماری را با نازلترین تعرفه ها به مشتریان خود ارائه دهد که با تیم حرفه ای خود در کوتاهترین زمان کاری طراحی سایت صورت می گیرد. لازم به توضیح است که طراحی وبسایت در شرکت طراحان وب متناسب با بودجه شما صورت می گیرد و این امر چیزی از کیفیت طراحی کم نمیکند فقط امکانات و خدمات کم و پیش می شود .


تلفن تماس : 5595289-0413

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------فروشگاه فایل پیک فایل - peakfile.com


فروشگاه فایل پیک فایل peakfile.com در راستای فروش و دانلود رایگان فایل های قابل دانلود که توسط مهندسان بومی استان در جهت ایجاد اشتغال زایی برای دانشجویان آی تی و فناوری اطلاعات راه اندازی شده است. همچنین سايت فروشگاه فایل پیک فایل جهت ارائه خدماتی مشخص به کاربران در محيطی پرنشاط و پرمحتوا و با احترام گذاشتن به حقوق همديگر جهت پيشرفت کشور ايجاد گرديده و سعی می نماييم تا حد امکان رضايت کاربران را فراهم نماييم.

شماره تماس: 35595289-041

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ما در قرن 21 کلینیک دندانپزشکی تاج را راه اندازی کردیم تا به بیمارانمان یک محیط آرام هدیه داده و با طراحی فوق العاده بیماران ترس و نگرانی کشیدن دندان یا پر کردن دندان خود را فراموش کرده و یک تجربه خوب جهت درمان دندانپزشکی داشته باشند.

کلینیک دندانپزشکی تاج در جنت آباد مرکزی تقاطع نیایش (چهارراه ایرانپارس) در شهر تهران واقع شده است. این مرکز با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص همکاران دندانپزشک و متخصص و جمعی از اساتید بنام دانشگاهی در انجام کلیه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی در خدمت شما بیماران می باشد . ارائه خدمات ایمپلنت، ونیر، ارتودنسی دندان، دندانپزشکی کودکان
این مرکز دارای دستگاه‌های اتوکلاو کلاس B جهت استریلیزاسیون با دقت بالا بوده و بخش استریلیزاسیون این کلینیک با رعایت کامل اصول جهانی پیشگیری از بیماری‌ های عفونی از وسائل یک بار مصرف برای هر بیمار استفاده می‌نماید. مراجعه کنندگان محترم می توانند نظارت مستقیم بر روند استریلیزاسیون داشته باشند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی اسنوا استور 

اسنوا استور ، جامع ترین فروشگاه اینترنتی و تخصصی محصولات اسنوا در کشور بوده و در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حرکت به سمت مصرف کالاهای ایرانی و ایجاد انگیزه بین تولیدکنندگان در بازار ایران و ایجاد بستر رقابت و در نتیجه آن بهبود کیفیت کالای تولید شده در داخل کشور و همچنین کاهش واردات و کاهش خروج ارز و سرمایه های ملی از کشور ، مفتخر است تا امکان خرید اینترنتی کلیه محصولات اسنوا اعم از انواعیخچال و فریزر( یخچال ساید بای ساید، یخچال فریز تک درب، یخچال فریزر دو قلو، یخچال فریزر بالا.پایین )، لوازم پخت وپز (اجاق گاز،اجاق گاز صفحه ای تو کار، هود آشپزخانه، فر توکار و مایکرو فر )، لوازم شست و شو ونظافت (ماشن لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جارو برقی )، دستگاه های صوتی و تصویری ( تلویزیون، ساند بار، پخش کننده دی وی دی و گیرنده دیجیتال ) و تهویه مطبوع ( کولر گازی اسپیلیت، کولر گازی ایستاده، کولر گازی پنجره ای و کولر گازی پرتابل ) را با مناسب ترین قیمت و گارانتی انتخاب سرویس (نماینده انحصاری خدمات پس از فروش محصولات اسنوا) برای هموطنان میسر نموده تا در هر جای کشور عزیزمان که هستند بتوانند کالای خود را به راحتی سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گیرند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب کشویی | توری پرسی | سیم خاردار ، تیغ دار

شرکت تابان حصار فعالیت خود را در زمینه ارائه سبک های جدید و نو در تولید و عرضه نرده برای کاربردهای مختلف از جمله نرده گذاری محوطه های مسکونی، نرده های صنعتی، نرده های امنیتی، نرده گذاری زمین ورزشی، جداکننده کانالها، حصار گذاری مسیلها و رودخانه ها، حصارکشی زمین های بازی کودکان، حصار نمودن پارکها و فضاهای سبز و … آغاز نموده است. این مجموعه ضمن تلاش در زمینه ارتقاء سطح کیفیت و امنیت محصولات، با بهره گیری از پشتیبانی فنی تیم تحقیق و توسعه R&D))، به طور مداوم در حال بروز رسانی و ارتقاء خطوط تولید محصول می باشد. از مزایای این نرده ها می توان به قیمت تمام شده بسیار پایین تر آن نسبت به نرده های سنتی، صرفه جویی در زمان تولید، زیبایی ناشی از طراحی منحصر به فرد محصول و همچنین دوام بالا به علت استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری با پخت کوره ای به عنوان پوشش محافظ در آن اشاره نمود. این کارخانه تولیدی در شهرستان بناب واقع و دارای دفاتر و عاملیت های فروش فعال در سراسر کشور می باشد.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نهالستان مهندس سعید قاسمی

مجموعه تولیدی و نهالستان سعید قاسمی درآذربایجان غربی شهرستان میاندوآب خدمات گسترده ای را به باغداران عزیز ارائه می نماید تولید و تکثیر وفروش انواع نهال و بذر همچون نهال گردو، نهال گلابی، نهال گیلاس، نهال بادام و ... در انواع مختلف وعرضه انواع نهالهای تزئینی و غیر مثمراین مجموعه آماده همکاری با ارگانهای محترم و باغداران عزیز کلی و جزئی می باشد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باربری  و اتوبار تهران
متخصص در حمل نقل اثاثیه منازل، شرکتها، جهیزیه به صورت حرفه‌ای همراه بابسته بندی بصورت تضمینی همراه با بیمه نامه رایگان با کمترین هزینه یک اسباب کشی بدونه استرس و آسان داشته باشید با کامیونهای ها بزرگ وی ای پی (خاور، کامیون، نیسان، وانت) متخصص در حمل وسایل های سنگیناز قبیل ساید بای ساید. گاوصندق. پیانو. بوفه بزرگ .شیشه های میز نهارخوری بزرگ شهروشهرستان به صورت شبانه روزی بامشاوره رایگان کار را به کار دان بسپارید بسته بندی و سایل حساس و ظریف را به ما بسپارید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موسسه نوین ارقام ماندگار تراز

موضوع فعالیت موسسه نوین ارقام ماندگار تراز انجام کلیه خـدمات مالی و حسابداری، تشکیل پرونده و کد اقتصادی، مشاوره مـالی، مالیات حقوق، مشاوره بیمه و مشاوره مالیاتی از قبیل تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهارنامه مالیات عملکرد و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، صورت معاملات فصلی، تهیه لوایح و دفاعیه‌ های مالیاتی و … می باشد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فروشگاه بانک شماره موبایل 118 دات نت

افرادی که تصمیم گرفته اند خدمات خود را بفروش رسانده و کسب درآمد کنند، بعد از برنامه ریزی، نیاز به اطلاعات دقیق مشتریان بالقوه دارند. برترین نوع مشتریان، مدیران کارخانه ها و شرکت ها و موسسات ایران می باشد. اما جمع آوری اطلاعات و یا شماره موبایل شخصی مدیران، کاری بسیار سخت است. مدیران و اعضای هیات مدیره موثرترین افراد در تصمیم سازی سازمان ها و ادارات میباشند. داشتن اطلاعات تماس مستقیم مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل میتواند فروش شما را چندین برابر نماید.

عمدتا استفاده بانک های اطلاعاتی بخصوص بانک های شماره موبایل مشاغل استفاده از آنها در کمپین های بازاریابی پیامکی میباشد . کمپین های بازاریابی و اطلاع رسانی از طریق پیامک اگر بدرستی برنامه ریزی و اجرا شود و توسط بانک اطلاعاتی و دیتا بیس مناسبی ساپورت شود . میتواند مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل کرده و به برندینگ شما نزد افکار عمومی و مشتریان هدفتان کمک کند.
ما در فروشگاه بانک شماره موبایل 118 دات نت با تلاش فروان و سخت کوشی سعی کرده ایم تا مجموعه ای از بهترین پکیج های شماره موبایل و اطلاعات انواع مشاغل را جهت تبلیغات و  ایجاد آگاهی از برند شما نزد مشتریانتان برای شما به صورت تفکیک شده هر استان تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

افرادی که تصمیم گرفته اند خدمات خود را بفروش رسانده و کسب درآمد کنند، بعد از برنامه ریزی، نیاز به اطلاعات دقیق مشتریان بالقوه دارند .آیا قصد پیشرفت در کار خود را دارید؟ بسیار خب ما در اینجا هستیم تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنیم و در این مهم تمام تلاش خود را بکار می گیریم. پس برای دانلود شماره موبایل انواع مشاغل کشور بصورت تفکیک شده و جدید که از سازمان های خصوصی و شرکت های مختلف توسط فروشگاه بانک شماره موبایل 118 دات نت جمع آوری شده اند تا شما بتوانید با در دست داشتن اطلاعات دقیق مشتریان به اهداف بازاریابی و تبلیغات برند خود دست یابید به بخش مربوط به هر کدام این پکیج ها مراجعه فرمایید.

نملاگ وان...
ما را در سایت نملاگ وان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نملاگ وان namlog1 بازدید : 71 تاريخ : سه شنبه 25 دی 1397 ساعت: 15:23